Konyhai eszközök Lábápolás Famegmunkálás

Gy.I.K.

Az alábbiakban a leggyakrabban feltett kérdésekre kívánunk választ adni. Kérjük olvassák át ezt az oldalt mielőtt felkeresnek minket. Bővebb leírást az Általános Szerződési Feltételek között találnak. Amennyiben olyan jellegű kérdése merülne fel, amire egyik oldalunkon sem talál választ, kérjük munkaidőben hívja a  +36 (20) 539 2668-as telefonszámot.

Mindenképpen kell-e regisztrálni a vásárláshoz?
Vásárlása véglegesítéséhez elengedhetetlen a regisztráció. Ezzel a vásárló és az eladó biztonságát kívánjuk megerősíteni. Amennyiben a regisztráció után automatikusan küldött e-mail-ben szerplő linken keresztül nem aktiválja fiókját, rendelése nem válik véglegessé. Ezzel kívánjuk a minimálisra csökkenteni azt, hogy az Ön nevében olyan személy adjon le rendelést, amire nincs felhatalmazása.

Mennyibe kerül a szállítási költség?
0-14.999 Ft rendelési összegig: 1.290 Ft csomagonként
15.000 Ft rendelési összegtől nem számítunk fel szállítási költséget.

Van-e lehetőség személyes átvételre?
Átmenetileg személyes átvételre nincs lehetőség, személyesen a partnereinktől tudnak vásárolni.

Van-e minimális rendelési érték?
Webáruházunkban NINCS minimális rendelési érték. Akár egy darab terméket is megrendelhet.

Milyen fizetési módok közül választhatok?
Jelenleg három fizetési mód közül választhatnak kedves vásárlóink. Előre utalás bankszámlánkra számla alapján, bankkártyával közvetlenül az oldalon, készpénzben utánvétes szállítás esetén. A  futárszolgálat jóvoltából bizonyos járatokon a kézbesítő rendelkezik mobil bankkártya olvasóval, ahol az alábbi bankkártyákkal is fizethet: Visa, MasterCard

Nyomon követhető-e a megrendelésem státusza?
Regisztráció után a webáruházba bejelentkezve a profiljában, azon belül a rendeléseim menüpont alatt láthatja rendelése pillanatnyi állapotát.

Nyomon követkető-e megrendelésem szálításának folyamata?
A szerződött futár partnerünk a kiszállítás napján e-mail értesítést küld a regisztrációkor megadott e-mail címre. Az e-mail tartalmazza a küldemény csomagszámát, a feladó és a címzett nevét, ha van, akkor az utánvét összegét. Amennyiben a kiszállítás napja nem megfelelő a címzett részére, az e-mail-ben szereplő link segítségével a kézbesítés napját át tudja ütemezni másik napra.